Dit zijn de veelgestelde vragen.
Bekijk de handleiding. Hierin wordt beschreven hoe u documenten kunt toevoegen.
U krijgt per e-mail een automatische ontvangstbevestiging. Dat betekent dat wij uw aanvraag hebben ontvangen. In de bevestiging staat uw zaaknummer.
Vanaf 2018 maken we gebruik van online aanvraagformulieren. Mocht u er via deze weg niet uitkomen, neemt u dan contact op met het subsidiebureau per e-mail via subsidiebureau@apeldoorn.nl of telefonisch via 14 055.
De beheerder binnen uw organisatie kan u toevoegen als contactpersoon in het digitale loket. U ontvangt dan eigen inlogcodes. Onduidelijk wie de beheerder is? Neem dan contact op met de gemeente via 14 055, of via het contactformulier.
Het technisch team van de gemeente Apeldoorn helpt u bij het uploaden van het aanvraagformulier. U stuurt daarvoor een e-mail naar fbdjuma@apeldoorn.nl of bel met 14 055.
Knip uw document in meerdere delen van elk minder dan 32 MB en voeg alle (deel)documenten bij uw aanvraag. U kunt ook contact opnemen met het subsidiebureau per e-mail via subsidiebureau@apeldoorn.nl of telefonisch via 14 055. Zij helpen u verder.
Voor antwoord op uw inhoudelijke vraag over de subsidie verwijzen wij u naar onze website met informatie over subsidies. Staat het antwoord er niet bij, dan kunt u contact opnemen met het subsidiebureau per e-mail via subsidiebureau@apeldoorn.nl of telefonisch via 14 055.
Een nieuw formulier vindt u op de webpagina die gaat over de bepaalde subsidieregeling. Eerder ingediende formulieren en nog niet afgeronde aanvragen kunt u -na inloggen- terugvinden op de Eigen bedrijfspagina. Deze staan vermeld onder het kopje “Uw zaken”.
Heeft u vragen? Stel ze aan de medewerkers bij het suibsidiebuerau van gemeente Apeldoorn.
Stuur een mail aan subsidiebureau@apeldoorn.nl
Of bel 14055.