U kunt een correspondentieadres aanvragen als u geen woonadres heeft. De gemeente beoordeelt of u een briefadres krijgt.
U kunt een briefadres op twee manieren aanvragen:
Schriftelijk
Vul het aanvraagformulier briefadres (pdf, 177 kB) in. Dat doet u in de gemeente waar de persoon met het briefadres woont. Het ingevulde formulier mailt u samen met een kopie van uw identiteitsbewijs naar briefadres@apeldoorn.nl. Of u stuurt het op naar:
Gemeente Apeldoorn
t.a.v. Team Burgerzaken
Postbus 9033
7300 ES Apeldoorn
Let op: Staat u op dit moment niet ingeschreven in een Nederlandse gemeente (met een woon- of briefadres)? Dan komt u nadat uw inschrijving met een briefadres is goedgekeurd zelf naar de balie voor de (her)inschrijving.
Balie
Maak online een afspraak om een briefadres aan te vragen
Neem mee naar de afspraak:
- Een geldig identiteitsbewijs
- Een ingevuld aanvraagformulier briefadres (pdf, 177 kB)